راه های افزایش سرعت اینترنت
وبلاگ سنگ تموم
عکس های فوتبالی-آموزش وبلاگنویسی-اینترنت و ...

راه های افزایش سرعت اینترنت

سلام دوستان! امروز می خوام به یکی از پرطرفدارترین مطالب یعنی راه های افزایش سرعت اینترنت یپردازم، قبلش یک توضیح بدم که قرار نیست من در این جا کار خیلی مهمی به شما یاد بدم فقط چند نکته ی ساده است که با رعایت کردن آن شما می توانید سرعت اینترنت خودتون رو تا حد قابل قبولی افزایش بدید. بریم که شروع کنیم.

1-      مرورگر خود را طوری تنظیم کنید تا در هنگام باز کردن آن صفحه ای خالی تحویل شما بدهد، نه این که مثلا برود به سایت یاهو؛ منظورم تنظیمات Home Page مرورگر تون است. حالا علت چیست؟ فرض کنید home page  و یا صفحه ی اصلی مرورگر شما سایت یاهو باشد و شما به محض بازکردن مرورگر خود به سایت یاهو بروید، حال اگر شما نمی خواستید که به سایت یاهو بروید برای مثال می خواستید به سایت گوگل بروید چه اتفاقی می افتد؟ مشخص است اولا سرعت اینترنت شما گرفته می شود و در ضمن شما مقداری بیشتر دانلود کرده اید و همانطور که می دانید با این محدودیت های دانلود در این اینترت ها، بحث کم دانلود کردن هم بحث خیلی مهمی است، پس این شد اولین روش افزایش سرعت اینترنت.

2-      از New Tab  استفاده کنید: اگر خواستید به صفحه ای دیگر بروید، این کار را در Tab  دیگری انجام دهید تا سرعت اینترنت شما افزایش یابد. برای مثال فرض کنید که می خواهید لینک سایت برنامه نود رو در وبلاگی باز کنید، حال اگر آن لینک را در همان صفحه باز کنید مشخصا سرعت اینترنت شما کم خواهد شد، ولی اگر همین لینک را در tab  جدیدی باز کنید مشخصا سرعت اینترنت شما افزایش می یابد.

3-      سعی کنید هنگامی که می خواهید در اینترنت چرخ بزنید تمامی برنامه های دیگر کامپیوتر خود را ببندید، مثلا اگر برنامه ی word  باز باشد از سرعت اینترنت شما می کاهد. پس این نکته ی مهم است.

4-      سعی کنید وقتی در اینترنت چرخ می زنید بعضی از  icon  ها و برنامه های کنار ساعت را ببندید برای مثال معمولا icon  بابیلون همیشه در کنار ساعت می باشد که اگر شما آن icon  را ببندید سرعت اینترنت شما افزایش خواهد یافت.

5-      سعی کنید از مرورگر مناسب برای کارهای خود استفاده کنید برای مثال برای چک کردن ایمیل های خود از Firefox  استفاده کنید و برای بازدید از سایت های رسمی و دولتی از Internet Explorer  تا سرعت اینترنت شما افزایش یابد.

6-      سعی کنید در یک زمان دو مرورگر باهم در حال کار نباشند. تا سرعت اینترنت شما افزایش یابد.

7-      سعی کنید وقتی می خواهید صفحه – عکس و یا چیز دیگری را ذخیره کنید از اسامی کوتاه برای آن ها استفاده کنید. مثلا عدد از همه بهتر است. با این کار سرعت اینترنت شما افزایش می یابد.

8-      تنظیمات آنتی ویروس خود را طوری تنظیم کنید تا به محض اینکه به اینترنت وصل شدید آنتی ویروس شما شروع به آپدیت شدن نکند، شاید این کار به نظر شما مفید آید اما آپدیت آنتی ویروس هر هفته که انجام شود، مناسب است و دیگر نیازی به هر روز آپدیت کردن نیست. اما به هر حال با این روش که گفتم سرعت اینترنت شما افزایش می یابد.

9-      در هنگام باز کردن سایت یا وبلاگ تبلیغاتی را که امکان بستنشان وجود دارد را ببندید تا سرعت اینترنت شما افزایش یابد.

10-  برای اتصال به اینترنت با خطوط تلفن ، از قانون كاهش تعرفه های مخابرات بعد از ساعت 21 الی 8 صبح استفاده كنید.

11-  خطوط آنالوگ خود را به دیجیتال تبدیل کنید.

12-  از کارت های شبانه که اکثرأ رایگان هستند استفاده کنید.

13-  نگذارید وقتتان سرگرم بررسی یک سایت شود، اگر سایت را می توانید Save کنید تا در حالت آفلاین آنرا مطالعه کنید.

14-  برای دانلود فایل حتمأ از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید تا در صورت دیسکانکت شدن میزان حجم دانلود شده را حفظ کنید ؛ هیچ تضمینی وجود ندارد که اینترنت شما قطع نشه.

15-  یک آنتی ویروس و فایروال قوی و به روز میتوانید بسیار به شما کمک کند. کافی است یک کرم اینترنتی بر روی سیستم شما لانه کرده باشد تا فضای زیادی از پهنای باند شما را اشغال کند.

16-  اگر از سرویس های هوشمند استفاده میکنید دقت کنید از سرویس هوشمند یک ISP خوب و معتبر وارد شوید. سرویس های هوشمند با همدیگر متفاوت هستند. در ضمن سعی کنید از سرویس های هوشمند کم ترافیک استفاده کنید برای مثال 7010 آنقدر معروف است و شلوغ که نمی تونی حتی یک سایت رو در عرض 10 دقیقه باز کنی.

17-  سعی کنید جاها و یا سایت هایی رو که می خواهید به آن ها سر بزنید را بر روی یک کاغذ بنویسید تا در درحال جستجو و در حالی که به اینترنت وصل هستید دیگه لازم نباشه که 3 ساعت فکر کنید. با این کار جستجو مفید خواهید داشت.




نویسنده: سجاد رحمانی  

کاری بود از وبلاگ " سنگ تموم " به آدرس www.sangtamoom.loxblog.com

 

 

هر گونه گپی برداری و انتشار از این مطلب غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی دارد






تاريخ : دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:راه های افزایش سرعت اینترنت,ترفند اینترنت,ترفند,رایگان,آموزش رایگان اینترنت,آموزش آنلاین اینترنت,آموزش مجانی اینترنت,اینترنت,ترفند,ترفند جدید,جدیدترین ترفندها,ترفند جدید,ترفندهای جدید,جدید,وبلاگ سنگ تموم,سنگ تموم,سنگ,تموم,وبلاگ,سجاد,سجادرحمانی,سجاد رحمانی,رحمانی,وبلاگ سجاد,وبلاگ سجادرحمانی,وبلاگ سجاد رحمانی,وبلاگ رحمانی,افزایش سرعت اینترنت,افزایش,سرعت,اینترنت,دیال آپ,افزایش سرعت دیال آپ,افزایش سرعت dial up,dial-up,dial up,افزایش,سرعت,بالا,سرعا بالا,اینترنت,سرعت بالا در اینترنت,ترفند افزایش سرعت اینترنت,ترفند افزایش سرعت dial-up,کاربردی, ترفند اینترنت,ترفند,رایگان,آموزش رایگان اینترنت,آموزش آنلاین اینترنت,آموزش مجانی اینترنت,اینترنت,ترفند,ترفند جدید,جدیدترین ترفندها,ترفند جدید,ترفندهای جدید,جدید,وبلاگ سنگ تموم,سنگ تموم,سنگ,تموم,وبلاگ,سجاد,سجادرحمانی,سجاد رحمانی,رحمانی,وبلاگ سجاد,وبلاگ سجادرحمانی,وبلاگ سجاد رحمانی,وبلاگ رحمانی,
ارسال توسط سجاد رحمانی